E-Types dag! Snart blir den meme!

E-Types dag i #såmycketbättre! Har verkligen laddat för det här, att höra nya framåtsyftande versioner av odödliga hits: Mikael Wiehes Princess of Egypt, Tomas Ledins Free like a flying demon och Eva Dahlgrens Angels crying. E-Type har alltid varit neo.

Jag kan meme. Jag äter meme, jag andas meme, jag ÄR meme. It runs in my blood. Och jag vet hur man skapar meme. Ikväll gör vi det tillsammans. Vi neoz har aldrig varit främmande för kampanjjournalism, beyond opartiskhet, saklighet och allt det där andra som tillhör Johann Gutenbergs möjligen viktiga men sorgligt akterseglade landvinningar.

Ikväll skapar vi alla varsin episk bloggpost till E-Types ära, och ni länkar till den här i kommentarsfältet. Ikväll skriver vi historia, tillsammans! Medan gammelmedia fixar med kokkaffe på bit under reklampauserna och försöker lära sig stava till lolcats.

Breathe the moment! 

/ kallekarlsten

Kommentera

