Noterat på twitter

 

NYTT! Vi inför nu en stående punkt här på #bakjour: Noterat på twitter. Varje torsdag saxar vi ur neoelitens tweets och presenterar en väv av personliga berättelser. OBS! Fritt för publicering. Credda gärna (ping Aftonbladet, Expressen och nyheter24).

@lisamagnusson: (ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻ <— välter ett bord på folk som felciterar en och lägger sina egna ord i munnen på en i intervjuer. AMATÖRER!
 
@damonrasti: Café på Hornsgatan. Jag beställer toast. Cafékvinnan: ”Det är skinka på, du vet det va?” Ja, skynda på, jag har en bomb att spränga.
 
@Ivarpi: Jag tror svagheten är könskodad även jag. Men att inte vilja framstå som svag ser jag som allmänmänskligt.
 
@kwasbeb: …om det är fler som jag som verkligen inte fattar grejen med det här?”. då kände jag att det fanns frågor att ställa till han
 
@GryForssell: Mitt huvud sprängs. Och den snorexplosionen vill ni INTE missa.
 
@emanuelkarlsten: Jag har flyttat, kan man säga. Idén med Ajour är ju att ta över bloggandet. Och randanm för det som inte har annan plats.
 
@AndersTimell: Kollar SVT morgon utan ljud. Ingen visuell prakt direkt. Usch Fyyy Faaan Very Bad
 
@cissiwallin: Londonresan över mellandagarna bokad! Hyr urmys radhus nära Waterloo, öppna för KULT på nyår. Vilka andra är där?
 
@lundbercimon; Jag tror min lins just gick i två delar *hoppar som en pirat*
 
@emanuelkarlsten: tänkte skitmkt på det också! ”henom”, liksom 😉
 
@kwasbeb: Idiotiska tweets som RT:as in i ens flöde är Twitters svar på de där fem fulla snubbarna som nån bekant bjöd in till ens hemmafest.
 
@hejsonja: Träffade @fyratrapporupp som hjälpte mig med lite siffror. Glömde logga ur min bank innan jag gick lol.
 
”WTF? Bara fyra kvinnor!” tänker ni nu. Tough luck. It’s a mans world. Och äkta neoz räknar inte kön. Det är ointressant. Vill ni diskutera urvalet så tar vi en AW på Hornstull Strand varje onsdag. Låt säga att vi inte låter oss påverkas mot mindre än tre bjud-IPA.
 
 
Kommentera

