Noterat på twitter

Varje torsdag saxar vi ur neoelitens tweets och presenterar en väv av personliga berättelser. Den här veckan blev vi dock lite försenade, på grund av att vi var tvungna att #lunchaihopmedVirtanen. Nåt som senare på eftermiddagen övergick i en segdragen AW. Men här har ni veckans tweetskörd. OBS! Fritt för publicering. Credda gärna (ping Aftonbladet, Expressen och nyheter24).
 
@damonrasti: @emmapersson Och tack! Uppskattas mer när det kommer från dig som är insatt och inte någon medie- eller Twitterelit.
 
@emanuelkarlsten: Så, någon som har en vit iphone 4 till salu?
 
@kwasbeb: Undrar ni när min sammanställning över årets 10 bästa memes kommer? Duh, den gjorde jag ju redan i oktober.
 
@lisamagnusson: hur är strand ikväll?
 
@alexschulman: @cavlingpunktse Vad underbart!! Hinner vi lunch innan?
 
@hejsonja: Ibland slår det mig att jag är bättre på sociala nätverk än vad väldigt många sociala nätverks-experter är.
 
@fvirtanen: @igstarr ( Och jag var INTE särskilt negativ mot Kodjo men visst, lite, och själv är jag bara glad om jag inte pingas när nån är dum)
 
@cissiwallin: Bytte avatar. Ville känna mig mer seriös.
 
@lundbergcimon: Vill hångla
 
For notice: Vill ni diskutera urvalet så tar vi en AW på Hornstull Strand varje onsdag. Vi låter oss fortfarande inte påverkas mot mindre än tre bjud-IPA.
1 comment

Kommentera

